dilluns, 21 de maig del 2012

Llumetes de Colors Per Inspirar Racons Màgics

La decoració m'agrada, dónar idees de decoració i trobar petits detallets que dónen vida a un racó apagat, o afegeixen un toc especial a una paret insípida encara m'entusiasma més. I després de mesos sense actualitzar el blog, torno, amb més força i amb la voluntat i les ganes per continuar escrivint! Per aquest motiu, crec que un post d'aquestes característiques és ideal, retorno amb molta llum! :) realment em vaig emocionar en descobrir aquestes llumetes multicolor. Jutja per tu mateix@! 

Foto Oh happy day
Fotos La Case de cousin Paul 
N'hi ha de més grans, i de més petites i els seus preus oscil.len entre els 20€ i els 40€, depenent del tamany i de la quantitat. Es poden combinar en tires de boletes d'un mateix color o de diversos colors... Llumetes lleugeres, fetes amb un material resistent (no són de paper), inspiradores per crear espais i ambients acollidors. No trobes que són ideals per il.luminar una habitació, un aparador, l'habitació dels teus germanets, nebots, fills... o com a simple decoració al passadís de casa?

Foto Oh happy day
Fotos La Case de cousin Paul
 Els creadors d'aquestes meravelles són una empresa francesa, Le Case de cousin Paul, tenen diverses botigues repartides per territori francès, i a l'Estat espayol també hi tenen alguns punts de venda a Barcelona i Saragossa. Però el millor de tot és que a més a més, ara també venen per internet!, genial, oi? pots veure la seva botiga en línia aquí. I apa, et deixo xafardejant, jo vaig pensant quins colors escullo per la meva primera comanda!

 
I tu, quina utilitat hi veus a aquestes llumetes? on les col.locaries?